Rendszerüzenet

A Market csapat kanadai expedíciója

Mint ahogy minden jóra várni kell, így ezt a feledhetetlen túrát is hosszas előkészületek, több órás repülőút, és egy londoni átszállás előzte meg. Vancouveri megérkezésünk, a szállás elfoglalása után először a Stanley Parkot vettük be. A zöld oázis a filmbeillő esőerdővel és vadvilágával mindenkit levett a lábáról. Rengeteg képet készítettünk a helyi kulturális és történelmi nevezetességek mellett. A következő állomásunk a város legmagasabb pontja, a Queen Elizabeth Park volt a maga 152 tengerszint feletti méterével. Itt szemet gyönyörködtető kertészeti ékszerre leltünk. Nem győztünk betelni a sokszínű és a ritka virágjainak kavalkádjával, illataival. A természetközeli kikapcsolódás után a második nap már a belváros nyüzsgésébe vetettük bele magunkat. Nem hagyhattuk ki a Robson Streetet, az ottani kínai negyedet se.

A harmadik napon a Swartz-öböl felé vettük az irányt, hogy áthajózhassunk Victoriába, a Brit Kolumbia fővárosába. Az egyik legjobban várt programunk a Royal British Columbia Múzeum volt, hiszen itt 550 millió éves természeti és 9000 éves emberi történelmi tárgyakat őriznek. Megismerhettük az őslakók hagyatékait és gazdag emléktárait. A múzeumban megszerzett tudástárunkat a Beacon Hill Parkban és a Thunderbird Park totem gyűjteményével bővítettük tovább.

A negyedik és ötödik napot Whistler városában töltöttük, ahol a MacMillan Park több százéves fenyőinek illatát lélegeztük be. A rákövetkező hatodik és hetedik napot Valemountban töltöttük. Megcsodálhattuk a Wells Gray Park lélegzetelállító vízesését. Másnap Kanada legnagyobb hegyi nemzeti parkjában, a Jasperben jártunk. Az 50 méteres falak között kanyargó Maligne-kanyonban ismerkedtünk az ökoszisztémával. Kristálytiszta tavak, vízesések, glec­cserek között sétáltunk. A hétzárást pedig egy elképesztő hajótúra koronázta meg a Maligne-tavon.

A következő napok a képeslapra illő, Banff Nemzeti Park bűvöletében teltek. Még csak most lett vége a nyári kánikulának és mi már is a jégtáblákkal borított tájon jártunk! A csapat legbátrabb tagjai felmerészkedhettek egy speciális hótaposó járművel az Athabasca gleccserre is. Szédítő magasságokból csodálhattuk meg a Kén Hegy csúcsáról a park gyönyörűségeit.

A nemzeti természetkincsek után az utolsó két napban a hangulatos Kelownában sétálgattunk. A belvárosban a kulináris élvezeteknek is kedveztünk, amikor alkalmunk adódott megkóstolni a helyi borkülönlegességeket. Az utolsó napot már a végső szuvenírek megvásárlása és a készülődés hangulata hatotta át.

A Market csapatában tehát nem csak az építőiparban, a sportban, de az expedíciókban is folyamatos kihívások elé állítjuk magunkat. Keressük az alkalmakat a közös kikapcsolódásokra és az együtt fejlődésekre is. Számunkra ezek életre szóló élmények.

Cégcsoport

A(z) market oldalon az üzemeltető süti fájlokat (cookie) használ, az adatvédelmi szabályzat rendelkezései szerint. A süti fájlok a számítógépén tárolódnak.