Superbrands díjat kapott a MARKET, immár a hatodikat
A Market Építő Zrt. elnyerte a Business Superbrands Díjat, amely a kimagasló márkaminőség és a márkaépítésbe fektetett munka elismerése. A díjat, a független, marketingszakmai és vállalatvezetői szakemberekből álló szakértői bizottság, idén tizenegyedik alkalommal ítélte oda a legkiválóbb üzleti brandek számára.
A Superbrands Díjról
A Superbrands a magas minőséget szimbolizáló védjegy, amely a nagyközönség számára is ismert. A nemzetközi program keretében a legkiemelkedőbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek elismerésben, ezek táborát erősíti 2018-tól a Market Csoport is. A díjazottakat az összesen 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság választja ki minden évben.
A Superbrands programot a Brand Council független szervezet hozta létre 1995-ben Nagy-Britanniában, egy sikeres BBC rádióműsor nyomán. A műsorban a fogyasztók betekintést nyertek a legnagyobb márkák világába - feltárták a brandek eredetét, piaci helyzetét és jövőbeli kilátásait. A rádióműsor sikerének köszönhetően, a Superbrands könyvet is kiadott a vezető márkák történetével. A Magyarországon 2004 óta működő, B2B márkákra összpontosító Business Superbrands programot 2000-ben indították el az alapítók. Azóta minden évben díjazzák a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat.
„Bizalom és magas minőség” a jövőben is
„A Market Csoport” életében nagy jelentőséggel bír minden, szakmai értéket teremtő kezdeményezés, ezért is vagyunk nagyon büszkék a Superbrands Díjra, amely emeli a márka presztízsét, és a piaci versenyben a tudatos döntés egyik segítő eszköze. Egy, a GfK által készített kutatásból kiderül, hogy a két legfontosabb pozitív érték, amit a megkérdezettek a Superbrands díjhoz társítanak: a bizalom és a magas minőség – ehhez igyekszünk tartani magunkat a következő években is.” – mondta Scheer Sándor, Market Építő Zrt. vezérigazgatója.