A nyolcszintes főépület mellett parkolóház, két laborépület és egy energiaközpont megvalósítása is a projekt része volt. Az új épület fontos szerepet játszik az automatizált- és az elektromos mobilitás fejlesztésében, ugyanakkor a Bosch-csoport egyik legjelentősebb gépjárműelektronikai kutató-, fejlesztő- és tesztközpontja is egyben.
Az új kampusz fontos része az egyedülálló felszereltségű, 10 ezer négyzetméteres, műszeres tesztpálya. Itt ellenőrzött körülmények között, a legkülönbözőbb útfelületeken, többféle szimulációs helyzetben tudják mérni és finomhangolni a jövő járműveinek ultrahang-, radar- és kameraalapú vezetéstámogató rendszereit.
Az épületen belüli tereket egy tetőkert egészíti ki, valamint az épületet körülölelő zöld park. A beruházás nagyságrendjét jól mutatja, hogy a kampusz parkjában több mint 200 új fát, 40 ezer cserjét és évelő növényt, valamint 1,5 hektárnyi füvet és növénytakarót telepítettek.
Az alapfunkciók mellett a főépületben megtalálható egy 500 fő befogadására alkalmas, modern konferencia-technológiával felszerelt auditórium is, amely belső rendezvények mellett szakmai, üzleti és művészeti eseményeknek is otthont ad majd.
Az új komplexum számos fenntartható megoldást tartalmaz: kiemelkedően jó hőszigeteléssel, automatizált világítási és árnyékoló rendszerekkel, valamint hővisszanyerős szellőztetéssel is ellátták. A kampusz működéséhez megújuló energiaforrásokat is felhasználnak, kizárólag minősített zöldenergiát vásárolnak, nagy hatékonyságú hőszivattyú rendszereket alkalmaznak elsődleges hűtési és fűtési megoldásként. A kutatás-fejlesztési terület tesztrendszerei által generált hőt is újrafelhasználják fűtésre, melegvíz-ellátásra.